3 Şubat 2008 Pazar

Leuven'de jogging

Bu cumartesi Evren ve Tolga'ya gittik. Gecen haftadan sozlesmistik Tolga ile jogging yapicaz diye. Bir sure sohbet ettikten sonra Tolga-ben-Zeynep Leuven universitesinin spor kompleksine gittik. Kompleks inanilmaz bir yerdi. Icinde kapali yuzme havuzu, dans ve diger etkinlikler icin bir bina, fitness merkezi, bir atletizm pisti, 2-3 acik futbol sahasi, 1 amerikan futbolu sahasi, gulle ve cekic calismak icin 5-6 yer vardi. Ki bunlar sadece Tolga'nin anlattiklari. Daha baska neler var kim bilir...
Atletizm pistinde 55 dakika civari kostuk Tolga ile. Zeynep de yurudu. Hava serin ama guzeldi. Bir arkadasla kosmanin zevkini tadmayali uzun zaman olmustu. Benim cok hosuma gitti.

Tolgalar'a dondugumuzde Evren inanilmaz bir sofra hazirlamisti yine (sarmalar, quiche'ler, salatalar...) ve Omer ile Gulsah da gelmislerdi. Hep beraber guzel bi yemek yedik sohbet esliginde. Gunun geri kalanini sohbet-okey-tv uclusuyle tamamladik. Guzel bir gundu.

Outdoor sporlari icin Tolga'nin bir Polar AXN-700 saati var. alet hem saat, hem gps hem de nabiz olcmek de dahil olmak uzere bir suru isleve sahip bir aygit. Tolga haftalardir yaptigi egzersizlerin kayitlarini alip bilgisayara atabiliyor. yararli bir alet. Ben de boyle bir alet istedigime karar verdim. Bana kostugum mesafeyi ve kalp atisini olcebilen bir sey yeterli olur sanirim. Bu konuda Tolga'nin onerisi Polar RS400sd ya da Garmin Forerunner 305 (sagda gordugunuz) oldu. Sanirim ben ikincisini istiyorum. Mayista konferans icin Kanada'ya gidebilirsem eger oradan alicam sanirim Forerunner 305'i. Artik spor hayatimi kayitlara gecirmenin vakti geldi... :)Devrim