6 Şubat 2008 Çarşamba

homestudio

sonunda uzun suredir dusledigim home-studio olayina girdim...

almanya-koln'deki Music Store'dan  internet araciligi ile ismarladim aletlerimi: 
  1. Fatar StudioLogic SL 990 - midi klavye
  2. M-audio Fast Track Pro - audio interface
  3. ATM33a - kondenser mikrofon
  4. ATH-M30 - kulaklik
Sistemi kurdum. Kayit-mix aleti olarak bilgisayari kullaniyorum tabii ki. Simdilik GarageBand beni gayet guzel idare ediyor. Aslinda Logic Studio da var elimde, ancak beyefendi cok fazla yer(40GB en azindan) istiyor harddiskte. O yuzden gecisi yapamadim daha. Eger Logic Studio'nun ses bankasi cok daha iyiyse (ki oyledi diye tahmin ediyorum), o zaman kisa zamanda bir cozum bulup onu kullanmaya baslamam lazim. 
Bir kac kayit yaptim simdiden. Cok zevkli bir sey bu!
Zeynep de orijinal sarkilarin ustune mikrofonla sarki soyleyip kulaklikta kendi senini duymanin zevkine vardi :)
Ailecek pek mutluyuz anlayacaginiz :)
Devrim

Hiç yorum yok: