19 Ağustos 2007 Pazar

bizim Mac... :)


6 ay once paraya kiyip bir MacBook aldik. Aslinda benim israrlarim uzerine bu eylemi gerceklestirdik, cunku fiyati diger marka dizustu bilgisayarlara gore yuksek. Ama Mac ile yapabileceklerimiz cok fazla. Ornegin, muzik kaydi yapmak icin ideal bir alet. Ayrica hem dizayn olarak hem de programlari ve isletim sistemi acisindan Mac cok basarili bence. Her acidan ince dusunulmus bir bilgisayar (daha fazla reklam yapmiycam, tamam).
Kucuk bir ornek, Comic Life adli bir programi var. Bununla fotograflariniz uzerine kolayca komik eklemeler yapip kendi karikatur derginizi cikarabilirsiniz. Normandiya gezisinin fotograflarindan 5 dakikada hazirladigim bir ornegi koydum yana.
Devrim

2 yorum:

naivegalaxy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

az onceki yorumu silen benim
simdi kim bu naivegalaxy demeyin diye :) sildiklerimin aynısını buraya tekrar "ismimle" beraber yazıyorum:

sizden haberdar olmak cok guzel..
blog olayına devam edin. ben bu konuda pek tembelim. benimkini guncel tutup yasatamıyorum maalesef...
kimbilir belki seneye..
operim ikinizi de...